MICROSOFT OFFICE 2010 PROFESSIONAL PLUS
Plik dostępny do natychmiastowego pobrania
- Nr produktu: SW10005
- Producent nr..: 79P-03549
- Czas trwania: Permanently valid
- Język: Wszystkie języki
- Strefa krajowa: EU
Jesteś klientem biznesowym lub masz pytania prawne?
Jestem tu dla ciebie.
SZCZEGÓŁY | |
Wersja | Pełna wersja |
Urządzenia | 1x |
Zakres dostawy | Pobierz + licencja |
Medium | Pobierz |
Czas działania | Bez ograniczeń |
Języki | Wszystkie języki |
Czas dostawy | Kilka minut |
System | Windows (32bit/64bit) |
Serwer terminali | Kompatybilność |
Dzięki MS Office Edition 2010 Professional Plus profesjonaliści biznesowi mają wszystkie programy Microsoft w jednym pakiecie, ponieważ portfolio zawiera wszystkie programy i funkcje, których potrzebują do pracy we wszystkich obszarach działalności: począwszy od tworzenia tekstów dla różnych adresatów za pomocą programu Word 2010 i analizy złożonych danych w programie Excel 2010, komunikacji z pracownikami i partnerami biznesowymi, a także planowania zadań za pomocą programu Outlook 2010, w tym tworzenia koncepcji prezentacji i raportów za pomocą programu PowerPoint 2010 , a także sporządzania notatek i dzielenia się pomysłami za pomocą programu OneNote 2010, aż po wszechstronne publikacje mediów drukowanych i internetowych za pomocą programu Publisher 2010 - plus: Access 2010 do rozbudowanych aplikacji bazodanowych oraz InfoPath 2010 do tworzenia formularzy o dowolnym przeznaczeniu - wszystko to połączone w Office 2010 Professional Plus, którego interfejs pulpitu również cechuje się unowocześnionym wyglądem, a obsługa programów jest jeszcze bardziej intuicyjna.
W przypadku dalszych pytań dotyczących produktu, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta.
Microsoft Office 2010 Professional Plus - kompleksowy pakiet dla profesjonalistów biznesowych w wersji do zakupu
Z MS Office-Edycja 2010 Professional Plus profesjonaliści biznesowi mają do dyspozycji wszystkie programy firmy Microsoft w jednym pakiecie, ponieważ portfolio zawiera wszystkie programy i funkcje, których potrzebują do pracy we wszystkich obszarach biznesu: począwszy od tworzenia tekstów dla różnych adresatów w programie Word 2010 i analizy złożonych danych w programie Excel 2010, poprzez komunikację z pracownikami i partnerami biznesowymi oraz planowanie zadań w programie Outlook 2010, łącznie z projektowaniem prezentacji i raportów w programie PowerPoint 2010 oraz sporządzaniem notatek i dzieleniem się pomysłami w programie OneNote 2010, aż po wszechstronne publikacje mediów drukowanych i internetowych w programie Publisher 2010 - plus: Access 2010 do rozbudowanych aplikacji bazodanowych oraz InfoPath 2010 do tworzenia formularzy o dowolnym przeznaczeniu - wszystko to połączone w Office 2010 Professional Plus, którego interfejs graficzny również charakteryzuje się zmodernizowanym wyglądem i działaniem, a obsługa programów jest jeszcze bardziej intuicyjna.
Program Office Edition 2010 Professional Plus jest obecnie regularnie dostępny tylko w formie licencji wolumenowej, z której korzystają tylko większe firmy posiadające wiele stanowisk pracy. Wiresoft oferuje jednak edycję jako oprogramowanie używane również jako pojedynczą licencję, dzięki czemu pojedynczy użytkownicy mogą również kupić Professional Plus 2010 i korzystać ze wszystkich zawartych w nim programów.
Zakup edycji 2010 MS Office ma dla wielu nabywców tę wielką zaletę, że jest ona nadal wspierana przez system operacyjny firmy Microsoft Windows 7, który jest nadal często używany, tak że ta kompatybilność jest dość istotną cechą decydującą o zakupie. W sklepie internetowym Wiresoft oprócz zakupionej wersji programu Office 2010 Professional Plus otrzymacie Państwo również inne wydania tej wersji oraz kolejne Office- pakiety. Poniższe zestawienie zawiera prezentację poszczególnych programów wraz z ich innowacjami z Office 2010 Professional Plus.
MS Office 2010 Professional Plus - Wiedza biznesowa połączona w jednym pakiecie
Oprócz sprawdzonych programów Office Word, Excel, PowerPoint i Outlook, Professional Plus 2016 zawiera nie tylko cyfrowy notatnik OneNote i program DTP Microsoft Publisher, ale także Access 2010 i InfoPath. Szczególnie te ostatnie zastosowania są niezbędne dla zastosowań komercyjnych.
Przegląd wszystkich programów pakietu MS Office Edition 2010 Professional Plus:
- Word 2010
- Excel 2010
- PowerPoint 2010
- Outlook 2010
- OneNote 2010
- Publisher 2010
- Access 2010
- InfoPath 2010
Word 2010
Klasyczne oprogramowanie do przetwarzania tekstu ma, oprócz wielu sprawdzonych cech i funkcji w wersji 2010 ponownie kilka nowych do zaoferowania do tworzenia dokumentów i listów w formatowaniu dla prawie każdej aplikacji:
- Nowy format pliku XML sprawia, że dokumenty programu Word są bardziej zwarte, a także bezpieczniejsze i bardziej kompatybilne.
- Poszczególne obszary funkcyjne są przejrzyście rozmieszczone w formie zakładek na nowo zaprojektowanej wstążce. Można je dostosować do własnych potrzeb: rozbudować, zmniejszyć, a nawet ukryć.
- Nowy widok Backstage zawiera informacje o otwartym dokumencie.
- Szablony zawarte w programie Word można dostosować za pomocą kilku kliknięć i zapisać jako nowy, spersonalizowany szablon domyślny.
- Dla użytkowników, którzy wolą pracować za pomocą skrótów klawiaturowych zamiast myszy, zwykłe funkcje programu Word są również dostępne za jego pośrednictwem.
- W punkcie menu "Kontrola dokumentów" można ustawić różne opcje sprawdzania pisowni.
- Dokumenty mogą być udostępniane przez autora tylko innym użytkownikom do wspólnej edycji, ich zmiany i komentarze są wyświetlane w dokumencie i mogą być zaakceptowane lub odrzucone poprzez kliknięcie.
- Funkcja mail merge wraz z kreatorem ułatwia tworzenie listów lub mailingów typu mail merge. Adresy mogą być również importowane z programu Outlook jako źródła danych.
Excel 2010
Klasyczny program obliczeniowy oferuje wszystko do analizy i filtrowania danych ze szczególnie dużych tabel - a w tej wersji również nowe funkcje i narzędzia:
- Excel 2010 obsługuje teraz formaty: .xls, .xlsx, .xlsm, .xlsb, .xltx, .xlt, .xltm, .xml, .xlam, .xla oraz .xlw.
- Ustawienia i funkcje, które wcześniej były rozproszone po licznych podmenu, są teraz przejrzyście pogrupowane na nowej wstążce.
- Za pomocą tzw. linii iskrzących można wstawiać wykresy do pojedynczej komórki Excela.
- Plasterki danych udostępniają przyciski do filtrowania dużych ilości danych w normalnych tabelach i tabelach przestawnych, a także wskazują aktualny stan filtra.
- Poprzednie wersje arkuszy danych mogą być ponownie wykorzystane dzięki funkcji odzyskiwania wersji.
- Zakładka Kulisy zawiera informacje o otwartym skoroszycie, w tym o uprawnieniach i udziałach, a także o poprzednich wersjach.
PowerPoint 2010
PowerPoint może być używany do tworzenia prezentacji informacyjnych dla prawie każdej grupy docelowej. Aplikacja wspiera użytkowników praktycznymi funkcjami i szablonami, bez większego doświadczenia można profesjonalnie zaprojektować slajdy z tekstem, grafiką, obrazami i filmami. Nowość w programie PowerPoint 2010:
- PowerPoint obsługuje format XML, który jest nie tylko bardziej kompaktowy, ale również bardziej niezawodny i bezpieczny, wykorzystuje również technologię kompresji ZIP.
- Wszystkie elementy slajdów prezentacji są teraz bezpośrednio zintegrowane z dokumentem, co pozwala na znacznie płynniejsze i pozbawione opóźnień odtwarzanie.
- Grafika SmartArt zintegrowana w programie posiada dynamiczne efekty dla bardziej urozmaiconego projektowania.
- Filmy i muzyka mogą być również zintegrowane, a dostępne są różne opcje odtwarzania.
Outlook 2010
Popularny klient poczty elektronicznej uzupełnia również w wersji Office 2010 funkcje wysyłania wiadomości e-mail, a także zarządzania kontaktami, terminami i projektami o dodatkowe funkcje umożliwiające kompleksową komunikację w każdym obszarze:
- Wiadomości mogą być opatrzone podpisem e-mail, oprócz klasycznych tekstów, obrazów lub logo - w tym wyświetlanie podpisu odręcznego - jak również można zintegrować elektroniczną wizytówkę.
- E-maile mogą być sortowane według konwersacji, mogą to być tematy lub zagadnienia, tworząc w ten sposób lepszy przegląd w skrzynce odbiorczej. Sortowanie może być również używane do usuwania wiadomości.
- Funkcja wyszukiwania przekonuje ulepszonymi opcjami filtrowania, które obejmują również kategorie.
- QuickSteps podsumowują typowe, często używane rutynowe zadania, dzięki czemu typowe procesy mogą być również zautomatyzowane.
OneNote 2010
OneNote jest elektronicznym notatnikiem - ale oferuje lepszy przegląd w porównaniu z małymi notatnikami i książkami. Dzięki chmurze przechowywane w niej notatki mogą być również wykorzystywane do współpracy z kolegami i są w ten sposób dostępne w dowolnym miejscu i czasie. OneNote również przekonuje nowymi funkcjami:
- Podczas tworzenia nowego notatnika, automatycznie zawiera on już zakładki "Ogólne" i "Notatki nieopracowane", a także "Biznes", "Najczęściej używane" i "Wiadomości".
- Utworzone zeszyty można dowolnie dzielić na kolejne części i w każdej chwili zmieniać je na nowo.
- Można również tworzyć puste strony, którym w razie potrzeby można później zmienić nazwę lub podzielić na mniejsze części.
Publisher 2010
Oprogramowanie do publikowania na pulpicie jest przeznaczone do tworzenia wysokiej jakości publikacji, które są zarówno gotowe do druku, jak i profesjonalne do użytku online.
- W tym celu dostępna jest duża liczba szablonów: od wizytówek i zaproszeń, przez mailingi biznesowe - również online jako biuletyny e-mailowe - i od ulotek po obszerne katalogi.
- Wszystkie zawarte szablony mogą być dostosowane i zapisane do ponownego wykorzystania.
- Oprócz lokalnie dostępnych obrazów można również bezpośrednio wstawiać pliki clipart z witryny Office.com oraz pliki obrazów z Internetu.
- Do graficznej edycji tekstów i grafiki dostępne są różne efekty, takie jak cień i światło, a także 3D.
Access 2010
Microsoft Access to kompleksowe rozwiązanie bazodanowe dla profesjonalistów i początkujących, które pozwala na optymalne uporządkowanie dużych ilości danych i udostępnienie ich do różnych zastosowań. Wydajny program oferuje szeroki zakres narzędzi, komponentów modułowych i szablonów do natychmiastowego projektowania baz danych dla poszczególnych aplikacji:
- Nowe funkcje formatowania wspomagają tworzenie profesjonalnych formularzy.
- Tworzenie, edycja i zarządzanie regułami formatowania warunkowego odbywa się w widoku centralnym.
- Nowy widok Backstage może być używany do centralnego sprawdzania bazy danych pod kątem kompatybilności z Internetem, definiowania relacji między tabelami i wykonywania wielu innych funkcji.
- IntelliSense obsługuje uproszczony generator wyrażeń podczas tworzenia formuł i wyrażeń, co zmniejsza liczbę błędów.
- Nowy kreator makr sprawia, że stosowanie bardziej złożonej logiki staje się jeszcze bardziej intuicyjne, umożliwiając rozbudowę aplikacji bazodanowych w dowolnym momencie.
- Dane mogą być importowane z różnych źródeł zewnętrznych, w tym Microsoft Excel, SQL Server i Outlook, a także z innych baz danych Access.
- Użytkownicy Microsoft SharePoint Server 2010 mogą również udostępniać bazy danych online w Internecie za pomocą funkcji Access Services. Nawet użytkownicy nieposiadający klienta Access mogą otwierać formularze sieciowe i raporty w przeglądarce.
InfoPath 2010
InfoPath jest wszechstronnym narzędziem biznesowym do tworzenia niestandardowych formularzy, które przyspieszają i standaryzują zbieranie i organizowanie informacji. Przedsiębiorstwa, działy IT i programiści mogą korzystać z wbudowanych standardowych komponentów i elastycznych elementów sterujących do projektowania formularzy dla aplikacji biznesowych, śledzenia czasu pracy, ankiet i innych, a następnie udostępniać je we wspólnej lokalizacji.
- InfoPath zawiera InfoPath Designer 2010 do projektowania formularzy z predefiniowanymi elementami, regułami out-of-box i innymi, InfoPath Filler 2010 do szybszego wypełniania oraz InfoPath Forms Services do wdrażania w witrynie sieci Web.
- Oprócz użytku lokalnego, formularze InfoPath mogą być zaprojektowane tak, aby były kompatybilne z przeglądarkami w celu współpracy z innymi bazami danych lub usługami sieciowymi poprzez SharePoint.
- Dzięki połączeniu z SharePoint Server 2010, formularze mogą również wchodzić w interakcje z danymi zewnętrznymi, np. w celu automatycznego sterowania przepływami pracy i wzbogacania stron internetowych.
Wymagania systemowe dla MS Office 2010 Professional Plus
Office 2010 Professional Plus jest dostępny do pobrania w dwóch wersjach: 32-bit i 64-bit. W zależności od aktualnie używanego systemu operacyjnego zalecana jest jedna z tych dwóch wersji. Domyślnie instalowana jest 32-bitowa wersja PC, aby uniknąć problemów z kompatybilnością wersji 64-bitowej ze starszymi komputerami lub systemami operacyjnymi. Wersja 64-bitowa ma 4 GB pamięci, co jest korzystne przy pracy z plikami Excela o wielkości co najmniej 2 GB. Nowy interfejs wstążkowy wymaga również więcej miejsca na dysku twardym w porównaniu do poprzedniej wersji. Ogólnie rzecz biorąc, zastosowanie mają następujące wymagania minimalne:
- Systemy operacyjne: Windows 7 do max. Windows 10, lub min. Windows Server 2003
- Procesor: min. 500 MHz - aby móc korzystać z wszystkich funkcji Outlooka zalecany jest 1 GHz
- Pamięć: min. 256 MB RAM - do korzystania z usług Outlook'a zalecane jest 512 MB
- Miejsce na dysku twardym: min. 3,5 GB
- Rozdzielczość obrazu: min. 1.024 x 576, min. karta graficzna z akceleracją DirectX9c
Kup MS Office 2010 Professional Plus tanio w Wiresoft w sklepie internetowym
Jak już wspomniano, wersja 2010 Professional Plus Edition firmy Microsoft nie jest dostępna w konwencjonalnym handlu jako pojedyncza licencja, jest lub była oferowana tylko jako licencja wolumenowa dla firm. W sklepie internetowym Wiresoft można kupić oprogramowanie Office 2010 Professional Plus jako licencję dla pojedynczego użytkownika i bez żadnych dalszych zobowiązań abonamentowych, dlatego kupując w Wiresoft, ponosisz koszty tylko raz, nabywając pełną wersję programu, która oferuje identyczny zakres programów jak oryginalna licencja wolumenowa Office.
Powód: Dostępna licencja na pojedynczego użytkownika Office 2010 Professional Plus Edition była wcześniej częścią licencji wolumenowej używanej przez firmę. W przypadku zakupu licencji objętościowej obejmuje to prawo do odsprzedaży nadwyżki licencji na oprogramowanie lub całej licencji objętościowej - niezależnie od tego, czy wykorzystano część czy całość całej licencji objętościowej. Przy sprzedaży jest ono dzielone i zamieniane na indywidualne licencje, a następnie określane jako oprogramowanie używane. Podział ten nie ma wpływu na funkcjonalność programu Office 2010 Professional Plus Edition ani na zakres zawartych w nim programów.
Zawsze kupuj bezpiecznie oprogramowanie od Wiresoft: MS Office 2010 Professional Plus jest dostępny w Wiresoft Shop nie tylko w wyjątkowo niskiej cenie - Twój zakup jest również wygodny poprzez natychmiastowe pobranie, a przy tym bezpieczny: ponieważ Wiresoft sprzedaje tylko takie wersje Office Professional Plus lub innych edycji lub wersji Office, które są identyczne z odpowiednimi oryginalnymi produktami Microsoft; ponadto pochodzą one z legalnych źródeł od firm z siedzibą w Europie. Oprogramowanie Office 2010 Professional Plus można zainstalować na komputerze natychmiast po pomyślnym zakończeniu procesu zakupu i pobraniu - jest ono aktywowane za pomocą dołączonego klucza licencji objętościowej, który jest ważny dla pojedynczej licencji.
Zakup tego Office 2010 Professional Plus Edition jako używanego oprogramowania w Wiresoft Software Shop nie stanowi dla Państwa żadnego ryzyka prawnego, ponieważ obrót używanym oprogramowaniem jest prawnie dozwolony, co zostało również potwierdzone licznymi wyrokami.
Zakup używanego oprogramowania od firmy Wiresoft to dla klientów przystępny sposób na korzystanie z edycji Office, takich jak Professional Plus 2010. Naszymi klientami są zatem zarówno osoby prowadzące działalność gospodarczą, jak i osoby prywatne oraz małe i średnie przedsiębiorstwa, które korzystają z naszej oferty niedrogiego oprogramowania!
W Wiresoft Software-Shop znajdziesz oprócz Office-Edition 2010 Professional Plus również inne wersje oraz inne programy Microsoft w wersji do pobrania za niską cenę. Jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące tego lub jakiegokolwiek innego oprogramowania Microsoft Office, po prostu skorzystaj z naszych kompetentnych porad przez e-mail, telefon lub czat.
Super!